the story of a lady and a young woman

(Seri #123) : The Story Behind

Filed under: Emak-General | Tags: | March 14th, 2008
Post


Title : Tarsius

If you have time while visiting Manado – it is recommended to visit Tangkoko National Park to see the big-eyed Tarsius Monkey at the size of a child’s fist. Tarsius is categorized as the smallest primate in the world.

We did not go to Tangkoko National Park because it takes a lot of time. Lucky, Kaka Cemara managed to go to Bitung with her Grandmas and Aunty where there is a private little zoo to see Tarsius.

Thank you for taking the picture, Ka.

Buy discount oem software

3 Responses

  • eliza | March 18th, 2008 @ 17:35 | Reply

    thanks ya Syl atas ucapannya. nunggu hasilnya sih masih lama (nov thn ini)…

  • Deby | March 19th, 2008 @ 05:39 | Reply

    hi mbak syl,
    lam kenal juga. Aih, fotonya bagus2 amir. Mbak, iya nih aku baru sebulan pindah ke vungtau. Udah berapa lama mbak di hanoi? Btw, Ada gak mbak milis komunitas indonesia di vietnam? Kalo ada, boleh minta mbak?

  • ruri | March 25th, 2008 @ 22:44 | Reply

    halo mbak :) udah lama banget sering buka blog ini tapi ngga pernah ninggalin jejak hehe..
    tapi pas baca soal manado jadi harus ninggalin comment disini hehe..aku juga baru dari manado..keren banget ya mbak!! :)
    btw aku juga alumni sma recis lho dan orang bogor :) salam kenal..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>